niedziela, 13 lipca 2014

dobry nawilżacz do ciała


Jestem posiadaczką bardzo suchej skóry, w niektórych miejscach bardzo, bardzo suchej (łuszczącej). Mimo, że gęste, treściwe masła to moi sprzymierzeńcy- nie przepadam za ich stosowanie latem. Od dawna szukałam czegoś lżejszego, czegoś co poradzi sobie z moją skórą. Podczas promocji w Super- Pharm (- 40% na całą linię Dermedic) znalazłam za ok. 24 zł Lotion do ciała Emolient Linum.


Opakowanie jest bardzo wygodne. Duża butla z grubego plastiku i małym otworem na górze (w razie problemów z wydobyciem można odkręcić nakrętkę).


Konsystencja produktu jest bardzo "mokra". Kiedy nałożymy go na suchą, naciągniętą skórę jest dla nas jak woda- przynosi miłe ukojenie. Dzięki temu jest wydajny, łatwo i szybko się rozprowadza na skórze oraz nie pozostawia tłustej powłoczki. Wchłania się całkowicie.


Zapach jest lekki, naturalny. W opakowaniu jest dość słodki i wyczuwalny, ale na skórze się neutralizuje. Powiedziałabym, że to zapach typowy dla aptecznych kosmetyków.



Najważniejsze dla mnie w tego typu kosmetykach jest długotrwałe działanie. Wiem, że balsam nie wyleczy mojej skóry i zawsze będę musiała ją ratować konkretnymi kosmetykami. Lotion Dermedic daje mi jednak coś, czego nie otrzymywałam od treściwych maseł do ciała. Stosuję go po każdym myciu, ale nawet najlepszym zdarza się zapomnieć. Nie pamiętam o jego każdorazowym aplikowaniu, ponieważ moja skóra jest nawilżona!




Skład dla zainteresowanych:




Po regularnym stosowaniu emulsji przez ok. 2 tygodnie i odstawieniu- skóra utrzymywała nawilżenie przez 3 dni. Jak dla mnie to ogromny sukces kosmetyku. Polecam osobom z problemami skóry, z nadmiernym przesuszeniem. Zauważyłam też, że łagodzi skórę po opalaniu :).

M.

4 komentarze:

  1. Trzy dni to faktycznie bardzo długie nawilżenie i przez to produkt z pewnością warty aby wziąć go pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że efekt utrzymuje się aż 3 dni po zaprzestaniu stosowania :) Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, super, że się sprawdził! ja ze swojej strony mogę Ci polecić balsam z firmy Kropla Zdrowia (właśnie recenzja jest u mnie), nie jest tłusty, a całkiem lekki, świetnie nawilża, a efekt utrzymuje się nawet kilka dni, jest w podobnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń