środa, 18 marca 2015

lakier do paznokci zmieniający kolor ferity miss match lollipop


Jakiś czas temu zainteresowały mnie lakiery do paznokci zmieniające kolor pod wpływem temperatury. Znalazłam go przypadkiem w jednym z supermarketów w cenie 5-6zł i postanowiłam spróbować.

Lakier mieści się w małym opakowaniu przypominającym kredkę. Wybór kolorów na półce w sklepie nie był tak duży jak w internecie. Skusiłam się na dość ostry róż, który po zmianie przybierał swój bardzo blady odcień.


 Nakładanie tego lakieru nie należało do najprzyjemniejszych rzeczy. Jego zapach jest okropny i intensywny. Zupełnie inny niż tradycyjny lakier do paznokci. Pędzelek jest dość mały, a formuła lakieru gęsta co utrudnia nakładanie.


Zmiana koloru następowała najczęściej na końcach paznokci i nie było to częste zjawisko. Ciemny kolor skupiał się na brzegach płytki, co z daleka wyglądało nieciekawie. Kupując go spodziewałam się czegoś lepszego. Aby pokazać efekt na zdjęciach musiałam wykorzystać ciepłą wodę.










Trwałość lakieru okazała się bardzo przeciętna, już na drugi dzień pojawiły się odpryski. Lakier zupełnie nie przypadł mi do gustu, więc się z nim pożegnałam.

Co sądzicie o takim wynalazku?

2 komentarze:

  1. Posłucham się Twojej rady i odpuszczę sobie takie wynalazki. Tak przy okazji fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniający się kolor wygląda całkiem fajnie, ale pewnie po pierwszym użyciu lakier by mi się znudził ;)

    OdpowiedzUsuń