poniedziałek, 14 kwietnia 2014

krem mocznikowy pilarix na suchą skórę


Posiadacie takie kosmetyki, przy których zapominacie jaki był świat bez nich? Od dwóch miesięcy namiętnie używam kremu mocznikowego Pilarix firmy LEFROSCH i wiem, że nic mojego uczucia nie ochłodzi.
Do jego zadań należy eliminowanie szorstkości skóry, przyspieszenie jej regeneracji i intensywne nawilżenie.


Konsystencję ma bardzo gęstą i bogatą, ale ładnie się wchłania i rozprowadza. Stosuję go głównie na stopy nie pamiętając co to umiar i muszę dać mu kilka minut na wchłonięcie. W miejscach takich jak łokcie, dłonie czy nogi przy cienkiej warstwie nie muszę na nic czekać. Krem ma wiele zastosowań.


Zewsząd słychać głosy, że krem jest świetny po depilacji i zapobiega wrastaniu włosków. Nie miałam z tym dużych problemów, ale mogę szczerze potwierdzić poprawę.



Krem jest bardzo wydajny, stosuję go regularnie (1-2/dzień) i ma wygodne, miękkie opakowanie ("matowy" plastik). Ma lekko cytrusowy zapach, kupuję go w aptece za ok. 12zł.


Pilarix to produkt, który warto wypróbować. Może pokochacie go równie mocno jak ja?

Znacie ten krem? Lubicie?



3 komentarze:

  1. Też bardzo lubię a mam problem z suchymi stópkami niestety ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiło mnie to co napisałaś o tym kremie. Przez długi czas szukam czegoś na suchą skórę i przekonałaś mnie do zakupu tego kremu :)

    zapraszam do siebie :)
    www.inlillyseyes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń