niedziela, 5 lipca 2015

lakier pupa lasting color 715


Z PUPĄ jeszcze nie miałam przyjemności się poznać, więc jak zobaczyłam słodkie małe lakiery z serii lasting color musiałam spróbować. Lakier nie jest przesadnie gęsty, jego formuła przypomina żel co bardzo mi odpowiada. Kryje przy jednej warstwie, co też widać na zdjęciach. Pędzelek jest średniej wielkości i przypadnie do gustu posiadaczkom zarówno mniejszych jak i większych płytek paznokcia. Kolor 715 ma sam w sobie piękny połysk, ale bez utwardzacza nie trzyma się na moich paznokciach długo. Po kilku próbach mogę powiedzieć, że są to 3 dni.




Mimo średniej trwałości lakier bardzo mi się spodobał i w przyszłości wypróbuję nowe kolory.
Miałyście już PUPĘ na swoich paznokciach?

M.


6 komentarzy:

  1. Spodobał mi się ten kolor. Jest typowo letni, więc czemu nie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, poza latem chyba nie będę go nosić.

      Usuń
  2. Całkiem fajnie, choć na ogół nie przepadam za niebieskim na paznokciach :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam PUPY ale słyszałam, że mają dobre lakiery, Twój niebieski kolorek wygląda pięknie, bardzo lubię takie odcienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń